2 maj

image700idag kom jag upp i tid faktiskt. när klockan ringde 9.00 så hoppade jag glatt upp ur sängen och fåglarna flög kvittrandes in genom fönstret för att räcka mig morgonrocken. sedan bjöd dom upp till dans samtidigt som rådjuren röck i mitt vackra nattlinne för att leda mig till den goda frukoston de duktigt dukat upp med sina klovar. "åh, allt det här till lilla mig" sjöng jag vackert och dom sjöng tillbaks.

nä, så var det ju inte. nu ljög jag allt. men det kunde ha varit så ifall jag gått under namnet snövit och bott i en disney film! men nu gör jag ju inte det. jag vaknade muttrandes när klockan ringde 9.00, låg kvar och drog mig i 5 min innan jag hasade mig ut i köket för att äta frukost.

har inte gjort så himla mycket idag. bara slappat som vanligt. har kollat på en massa extra material från moulin rouge filmen och skrivit lite. ska snart ta och lägga mig, är ganska trött. imorgon får vi tydligen middagsgäster så då måste jag väl se någorlunda anständig ut. nu jävlar är det mindre än 1 månad kvar tills 20-årsdagen! och lina fyller 20 om mindre än en vecka. shit pommes frites.

image701

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0