1 maj

image6961 maj idag. helt galet att vi redan är inne på maj månad. hitills har detta år flygit fram, och vad har jag gjort? ingenting typ. jag kommer ihåg förra året vid den här tiden. då var jag lättad över att vara färdig med projektarbetet, kunde andas ut för 1 dag innan det var en massa annat som skulle göras. vi höll på för fullt med de sista repetionerna till slutproduktionen och byggde ut aulan. det var grymt mycket att göra, va i skolan varje dag i 2 veckor från 8-22 typ. det var jobbigt men väldigt kul också! kan inte fatta att det snart gått 1 år sen studenten. ska livet gå såhär snabbt så dröjer det väl inte länge förens man krymper ihop och blir gammal. slow down, please slow down.

jag hade väldiga problem med att sova igår. kände mig ganska trött vid ett tiden, kollade en stund på film och försökte sedan sova men då skulle självklart jag börja tänka en massa och stressa upp mig såpass att det bara inte gick att sova. istället satte jag mig med anteckningsboken och skrev ner allt som ska göras, och slutligen hamnade jag framför datorn en stund. försökte vid fyra sova igen men det gick inge vidare. kollade lite på tv och försökte sova emellanåt. när jag inte somnat ännu vid halv 6 gjorde jag mig en kopp varm choklad i hopp om att jag skulle bli tröttare och det blev jag faktiskt, nångång efter 6 så somnade jag tillslut.

som gissat så sov jag ju istället ganska länge idag. råkade visst sova till klockan 3, oops. men vafan, har ju ändå ingenting annat att göra när jag är sjuk. har sen jag vaknade ätit och inte så mycket mer. väntar på humorgalan som sänds ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0