you know you love me

dissarna mot hallstavik fortsätter att bubbla ur mig och lina. nyss när vi pratade så gick lina ut i trafiken och betedde sig som om det var nåt oväntat att det kom bilar emot henne, då sa jag "du är för mycket i hallsta, där finns det nog inte bilar. dom åker väl släde nu när det är snö" lina svarade: "haha, typ häst och vagn" och just det svaret blev dagens citat, den var bra. lina berättade världens roligaste sak, johnny hade berättat på sitt jobb för sin kompis om mina skämt om hallstavik och finland och hans kompis hade tagit det jätte allvarligt och sagt: "jag tycker att din tjej ska sluta umgås med sina kompisar." hahahaha, det får mig att låta som ett riktigt asshole! as roligt jue! ta det med glimten i ögat homie :)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

tyck gärna till om tankeställaren.. vore kul och se hur DU känner. kommentera gärna också mina bilder jag fotat idag =) ha en fortsatt trevlig kväll..

2008-03-26 @ 23:04:45
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Sara

Hejsan!
Hoppas det är bra med dig! Är du intresserad av mode, design, nyheter, reser, skvaller m.m. så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar! Älskar du Friis&Company är det ett plus!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-26 @ 23:28:59
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina tävlingar eller utlottningar :) du kan även beställa en design på dina behov.

2008-03-26 @ 23:56:33
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0