turn the music up in the headphones

fastän jag somnade relativt tidigt igårkväll så lyckades jag sova långt in på förmiddagen. det var ju så djävulskt kallt så jag var inte så sugen på att gå upp. när jag tillslut kom upp iaf så ringde camilla och frågade ifall jag hade lust att gå på stan en stund. gjorde mig iordning och gick ner till bussstationen och mötte upp henne. kollade runt i lite affärer och satte oss en stund på tullen. sen började det ju att snöa som fan, feta snöflingorna! inte kul alls, stackars påskkärringar. känns förjävligt att behöva ha mössa så här i mars, men tur att jag tog den imorse annars hade min perfekta hårdag förstörts! :p

fick hem zodiac idag som vi beställt, ska lätt se den ikväll! mm, robert downey jr *dräägel*

Kommentarer
Postat av: Milea

Det var trevligt idag :) och har skickat bilderna från i lördags till din mail.
Vi hörs!

2008-03-20 @ 20:32:02
URL: http://mileas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0