there's no business like show business

image496aj aj. min nagel har gått mitt itu och det gör djävulskt ont ska jag berätta. fick klippa bort större delen av nageln så att den inte lika lätt fastnar och slits bort.så nu har jag en jätte kort nagel på ena tummen och en jätte lång på den andra, snyggve.

tänkte ta och lägga mig till sängs snart. tänkte kolla på ett eller två avsnitt av kråkguldet innan jag ska sova. jag älskar theme sången,
en härlig trubadur!

pratade med annika idag! har knappt pratat med henne sen teatern på kulturama la av i november så det var kul att prata med henne. hon tar studenten till våran så hon går igenom allt det som jag gick igenom förra årets vid den här tidpunkten nu. hon ska som jag söka vidare till hösten så vi tänkte öva inför proven tillsammans i vår. det blir nice!

nu ere godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0