sunshine!

idag är det nice väder, underbara sol! dock är det lite kallt, men man kan ju inte få allt. har varit ute med päronen tidigare idag och handlat lite till kvällen. först blev det en snabbis ner på stan, var tvungen att köpa ny mascara! inte kul när mascaran börjar grusa i ögonen. sen blev det en sväng upp till kyrkgår'n där vi tände ett ljus vid mormor & morfars grav och ett vid helgas grav. sen åkte vi till flygfyren och köpte allting som vi skulle ha till påskmiddagen och godis. var ju tvungen att följa med för pappa vet aldrig vilket naturgodis jag vill ha. kör på naturgodis i mitt påskägg även detta år! körde på det förra året också. fast jag har också en liten choklad kanin!

just nu gör jag inte så mycket, sitter och nördar framför datorn typ. ska äta påskmiddag vid fyra ungefär, så det är ett tag kvar. fick hairspray på dvd av mamma och pappa idag föresten! då blev jag glad, nu kan jag sitta och sjunga med i sing a longen :)


Kommentarer
Postat av: Milea

Ohh, jag vill gärna se Hairspray (eftersom jag missa den på bion)
kanske jag låna den så får du gärna låna nåt av mej? :)

2008-03-22 @ 15:26:22
URL: http://mileas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0