suck my non existing balls!

det finns 1 svenska kändis som jag verkligen ogillar och det har jag gjort länge nu: linda bengtzing! jag stör mig något fruktansvärt på henne. hon ringer ju fanimej till aftonbladet så fort hon har ont i magen typ. finns det något mer patetiskt än kändisar som själva ringer in till kvällspressen? och så har hon mage att dissa charlotte perelli! "hon har ju värsta discolåten, det funkar ju inte. ska den representera sverige liksom". dålig stil, ena sekunden posar hon glatt med charlotte på så många bilder som möjligt och sen snackar hon skit. allt för lite uppmärksamhet. men linda din låt då, jävla kärringrock. ska den representera oss? den låter ju dessutom lika dan som alla tidigare skit låtar. och innan man dissar charlotte perelli som faktiskt vunnit eurovision så kanske man själv ska göra lite mer nytta i musikvärlden och inte i skvallervärlden!

hoppas charlotte vinner ikväll bara för att linda inte vill det,
och hoppas linda ramlar på arslet

image538
LOSER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0