people come into our lives for a reason

image584har blivit en hel del telefonpratande denna kväll. först pratade jag i några timmar (iaf 2h typ) med felicia. eftersom att vi inte ha pratats vid på så länge så blir det lång prat när man ska berätta allt som hänt och allt som händer. jag längtar till hon flytter hem till norrtälje igen! "the fekat return, in a city near you". jag var tvungen att promota oss lite! är lite avundsjuk på fe, hon ska åka till tunisien snart medans man själv sitter fast i landet där våran aldrig kommer, sverige. alla åker utomlands, linda, evelina & nu felicia också. you lucky bastards.

efter samtalet med felicia ringde lina. hon var hemma hos johnny, hennes nya grabb. mohaha, nu har jag offentliggjort hennes bf! han bor i hallstavik så mestadelen av samtalet gick åt att trascha hallstavik. när jag sedan fick höra att johnny kommer ifrån finland blev det inte bättre. jag gör nog inte så bra intryck på honom. får försöka knyta kompisband när vi åker på kryssning nästa vecka! får försöka visa att jag inte är så ond som jag framstår.

är så himla mätt just nu! har vräkt i mig cheesecake, verkligen vräkt i mig. mår lite illa nu, men det var det värt för fa-an vad god cheesecaken var! heavenly. jag missade inte parlamentet idag och thank jebus för det! björn var med jue! nu tänkte jag snart börja göra mig i ordning för sängen, tvätta bort sminket och byta om. sen kanske jag kollar på nån film, inget bra på tv ju när allt ändras efter påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0