outrageous

har hunnit kolla igenom 2st filmer nu, först hairspray som jag mestadels stod upp och kolla på eftersom jag försökte dansa med, haha. I'M SUCH A DORK! sen nu har jag kollat på the good son (sv. ondskans ansikte) med mamma och pappa. macauley culkin är helt galen i denna film! han är ond och manipulativ och inte alls lika söt som i andra filmer som my girl eller ensam hemma. dock visar det bara vilken bra skådespelare han är, han kan spela olika karaktärer så bra vid en sån ung ålder. mini elijah wood är också med, han ser typ ut som han gör nu fast lite sötare! ska försöka hinna med åtminstonde 1 film till hade jag tänkt, mer orkar jag nog inte för jag börjar bli trött nu.

image575

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0