oh god you owe me one more song

kom hem från camilla för en stund sen, har varit där hela dagen. åkte dit efter att ha handlat lite mat och sånt i norrtälje. när vi kom dit visade camilla mig runt lite eftersom att jag aldrig varit hos henne förut. hon bor riktigt mysigt tycker jag. sen satte vi oss och kollade i hennes gamla skolkataloger. såg en hel del bekanta ansikten. även om man förändrats sen man var 6 år så finns många drag kvar så det är lätt att känna igen människor trots åldersskillnaden. när jag kollat igenom katalogerna åt vi lite lunch och sen visade jag camilla hur man sotar sina ögon. när jag sminkat klart henne satte vi oss och kollade på united 93 som är en väldigt bra film som visar hur det gick till när united 93 undkom sitt mål - vita huset den 11 september 2001.

efter filmen började vi göra i ordning för middag. jag dukade lite medans camilla kirrade pastan. jag är ju verkligen sämst på att laga mat. vi hjälptes åt med quornfärsen men den blev ändå inte riktigt som den skulle men vet ni vad, den smakada ganska bra ändå. i med lite pesto och den vart god! satte oss och pratade sen en stund innan vi gick ner mot bussen. camilla var snäll och följde med mig i mörket till bussen, fan vad kallt det var. fick vänta vid busshållsplatsen i typ 10 min när vi väl kommit fram. camilla hade ficklampa så då började jag leka sherlock holmes. jag var ju sherlock med min härliga svengelska medans camilla fick vara dr watson. ja, jag är lättroad och nördig. när bussen sen kom ramla jag typ in i bussen. bussen körde som en galning så jag behövde inte gå för att komma längst bak, jag flög istället.

nu är jag riktigt trött. ska ta mig en dusch så jag piggnar till lite och smörja in mig i lite brun utan sol kräm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0