nobody said it was easy

djävulska nagelack. satt fridfullt och målade naglarna svarta när jag på något knasigt sätt tappade penseln och fick nagellack på insidan av låret. blev arg och började mumla svordomar samtidigt som jag försökte räcka efter näsdukarna som ligger vid datorbordet. under tiden lyckades resterande naglar färga av sig på alla fingrar och min morgonrock och på allt möjligt runtomkring och då kände jag mig som elliott i scrubs och började som hon "frick frick frick, motherfricking frick". fick tillslut skrubba borta det mesta nagellacket och måla på nytt, suck.

funderar på att snart lägga mig och se på film, typ jätten med elizabeth taylor.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0