my shadow's the only one that walks beside me

kollar ut genom fönstret och ser all snö som envist blir mer och mer. längtar tills det börjar bli grönt ute och man kan gå ut utan att pälsa på sig och när man kan sitta ute på altanen och äta frukost med solen värmandes mot ryggen. tänker tillbaks på förra sommaren och hur kul jag hade då. hade verkligen det toppen! det var fest hela tiden med söta vännerna, fest till långt inpå morgonen och det kändes inte lika förjävligt som det gör nu att gå hem kl 6 på morgonen. teatern var en av höjdpunkterna. de första 2 dagarna kände jag mig mest i vägen men sen trivdes jag där som fisken i vattnet.

dagarna var också trevliga, hittade på mysiga saker med vännerna. felicia och jag total pressade coca cola, mörka chokladbitar och de underbaraste bananerna. vår kärlek till bananer gick så långt att vi vid ett tillfälle t o m pratade om att gifta oss med det. det är typ en sån sak som man börjar tänka på om nätterna när man inte kan somna och istället ligger och små flinar för sig själv. dessa banantanker uppkom under en mysig grillning nere i socitetsparken. får man ens grilla i parken? det gjorde vi iaf, och vi kom undan med det. vi är ganska duktiga på att göra saker jag och felicia och sedan tänka "får man verkligen göra så?". JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET FE! faktum är att just nu saknar jag dig så himla mycket att jag inte kan hitta någon annan lösningen för att stilla känslan av saknaden än att hämta luren och ringa dig, och hoppas att du svarar!

image583
ghetto fabulous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0