march 4th

idag landade en mini h&m katalog i brevlådan. lycka. då har jag någonting att sysslosätta mig med ikväll, sitta och kryssa vid sidan om alla snygga kläder :D  meningen med kryssen är att mina föräldrar ska titta igenom och tänka "oboy, kattis har varit så snäll på sistone. vad sägs om att beställa hem t ex den här fina klänningen och överaska henne!" - tyvärr, så inträffar det aldrig men jag slutar inte hoppas för det.

sitter just nu och lyssnar igenom adele's skiva "19". ni kanske har hört hennes låt "chasing pavements" som spelas en hel del på mtv just nu. en väldigt härlig låt. efter att ha nästan ha lyssnat igenom hela henne album så har jag kommit fram till att de flesta låtarna är lika härliga. hon har en väldigt behaglig röst som passar utmärkt till hennes softa låtar.

nu blire mat, vegetarisk hamburgare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0