just another day

shit redan torsdag! fan vad dagarna flyger iväg. hade tänkt ta mig ner på stan idag men jag är så seg så jag tar det imorgon istället. sitter och väntar på mat just nu, coctailkorv och potatismos. fult namn, coctailkorv. coctailparty, coctailkorv. efter maten ska jag ut och springa en stund. känns bedrövligt hur jag springer nu jämfört med för några år sen, under fotbollens era i mitt liv. då jävlar kunde man springa snabbt och långt, konditionen på topp! saknar fotbollen ibland, slutade ju inte pga att jag tyckte det var tråkigt. slutade för det var så himla löjliga regler och en annan anledning. vi har pratat några stycken gamla fotbollare om att starta korplag, får se om det blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0