girls just wanna have fun

gårdagen blev stressigare än vi planerat. när vi skulle åka in till norrtälje fick vi dubbla problem. våran skjuts blev först stannad av polisen vilket drog ut på tiden och sen när han äntligen skulle komma och hämta oss hos lina så fick han soppatorsk! var redan väldigt sena så vi fick försöka hitta ny skjuts och som tur var spenderade carro kvällen som fylletaxi och skjutsade snällt in oss. blev akut kissnödig på väg in, tror aldrig att jag varit så kissnödig. det var inte roligt att sedan stå akut kissnödig i kö utanför mobergs i en halvtimme. när vi äntligen kom in var det toan som gällde, åh lycka.

folk var tråkiga, inte många hade piffat upp sig enligt temat: 80-tal. men det var skön stämmning iaf. hade kul nästan helan tiden förutom mot slutet, då var jag mest trött och irriterad. träffade roliga kompisar iaf, en del som jag inte träffat på länge. kul med tema fest iaf, hoppas det blir flera! jag vill ha typ 40, 50 -tal!

lina är på åland idag. hon ville att jag skulle följa med men jag måste hjälpa mamma eftersom pappa inte är hemma. hon kan ju inte gå efter operationen. lina ville att jag skulle följa med ut på krogen senare istället, får se om jag orkar och har lust då. nu ska jag sätta mig och kolla på lite film, tänkte skära upp lite grönsaker och kirra dipp sen. lägger upp bilder från gårdagen senare, ni får nöja er med mobergs bilden så länge. jag ser knasig ut men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0