friends

det var gott med pizza, har inte ätit pizza på ett bra tag. sofia var snäll och bjöd på pizza idag ♥ vi blev båda chockade över att vi åt upp hela våra pizzor, brukar båda oftast lämna 1/4 del kvar. efter maten gick vi en ganska lång promenad. först ner på stan och fönster shoppade lite, sofia ville kolla i alla prylaffärer eftersom hon letar efter saker till henne och oskars blivande lägenhet. sen tog vi oss en sväng upp till deras blivande lägenhet, hon vill visa vart den låg. sedan var det dags att gå hem eftersom det blev kallare och kallare, gick med sofia en bit så hon slapp gå hela vägen ifrån mig ensam. när vi sedan skiljts åt och jag fortsatte hemåt fick jag sten i skon och det gjorde ont. var för lat för att stanna och tömma skon också. you know me. är grymt trött nu, fast jag sov ganska länge idag. men det är bara bra för då kan jag sova när jag vill. hade tänkt se romeo & julia som går senare ikväll men jag orkar nog inte det. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0