everybody needs somebody

sitter just nu och dricker jordgubbs yoghurt. har inte orkat äta något mer ännu, sparar mig till tacosmiddagen som förmodligen är snart. vaknade med håret åt alla håll imorse.det var skönt att duscha! hade så jävla ont i ena skinkan imorse. haha, vette fan varför! kunde iallafall inte sova på sidan eftersom det gjorde så ont.

gårdagen var riktigt nice! hade jätte kul med linda och brudarna. jag och linda satt ju här hos mig en stund och pimplade vin och gjorde oss i ordning. har bestämt mig för att ta det easy med ölen den närmsta tiden, känns som om öl mage är på g. haha! vid nio tiden skjutsade pappa oss upp till marielle där hon, daniella och jessica var. de hade precis kommit hem ifrån åland. satt där en stund och umgicks, sen åkte vi taxi upp till mobergs. själva mobergs var väl inte så jätte kul men jag hade kul med linda ändå. gick lite innan det stängde och stod utanför och minglade istället.

mer bilder finns på bilddagboken.


image599

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0