d'oh!

jag är så himla lyckad. jag gjorde just bort mig så himla duktigt för brorsan och hans kompis. skulle in i brorsans rum för att fråga honom om busskuponger (är helt lost när det kommer det zonskiten), gick in i rummet och såg freddy kreuger i tv:n. tänkte att jag skulle vara lite nördrolig ang min freddy kreuger rädsla och drog till med några hysteriska "no, no, noooo!" när jag entrade rummet. tände lampan, och där satt jocke .. med en kompis vilket jag inte hade väntat mig, såg inga andras skor i hallen. kom han hit i strumpor? .. det hade inte varit lika pinsamt om jag känt den här kompisen lite bättre, men den här kompisen har jag aldrig sagt ett ord till. det är nog tur att jag har en lillebror och inte en storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0