burn me baby

finns det något mer irriterande än människor som lägger sig i ens liv och försöka säga åt en hur man ska leva? speciellt när dom har absolut ingenting med ens liv att göra. jag är liksom snart tjugo år gammal, jag tror jag är gammal nog att leva mitt egna liv. jag vet vad jag vill och gör det jag vill oavsett vad andra tycker. jag kunde inte heller bry mig mindre om vad andra tycker om mitt liv, så jag tar inte åt mig när folk klagar. speciellt inte när dom inte själva har något bättre liv.

"my time spent there, it only made me see
that i don't ever wanna be like you
i don't wanna do the things you do
i'm never gonna hear the words you say
and i don't ever wanna, i don't ever wanna be you."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0