blank

denna dag här inte varit särskild speciell. gick upp tidigt och åt lite frukost framför våra bästa år reprisen. kan vi vara nära ett avslut på hela salem stalker storyn nu? oh please! efter ett tag fick jag huvudvärk och tog mig en tupplur, vaknade lagom till det nya våra bästa år avsnittet. försökte senare på dan att städa upp lite, städade väl i 15 min sen tog det stopp. får fortsätta imorgon .. om jag orkar och har lust.

nu på kvällen har jag varit med pappa och handlat lite inför kommande vecka. idag har jag upptäckt dessa mockagänger (vet inte ens vad dem heter) på flygfyren som man scannar sina varor med. fascinerande! ;) inte särskilt men jag kände mig lite tuff med den i handen. nästan lite star wars tuff, obi wan kattis. åkte förbi sparbanken och tog ut mina sista ynka pengar, sprang på sofias pappa därnere och oskar som satt och väntade i bilen.

har kollat på filmen lords of dogtown ikväll som gick på 6:an. väldigt bra film med bl a heath ledger & emile hirsch i huvudrollerna. ack vad tragiskt det känns att heath som hade så mycket talang inte finns längre.

image533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0