amused

denna dag har varit riktigt bra. utställningen var kanon! den var väldigt stor och hur kul som helst, massa roliga videoklipp och bilder. kom in lagom tills det öppnade och sen ägnade vi så mycket tid som behövdes åt utställningen. där man köpte biljetten spelade dom blues brothers - rawhide gång efter gång, inte mig emot då jag älskar den. efter utställningen gick vi lite på stan, sen tog vi en välbehövlig paus inne på kungshallen. camilla kämpade med en svåräten macka medans jag njöt av min blåbärs&hallon smoothie, that's good shit! bordet brevid oss började brinna,  det var en ganska klantig händelse. en av damerna vid bordet la sin papperspåse rakt i ljuset. efteråt gick vi lite mer på stan tills benen inte orkade mer och vi kände att det var dags att åka hem. handlade lite skvaller och godis på pressbyrån sen åkte vi hem. såg lite kändisar idag också, haha. de hade melodifestivals tjohejsan vid hötorget där the poodles och ola svensson uppträdde. sen någon grupp som kallar sin för play kidz typ, barn som kör på covers och mimar. inne på kungshallen såg jag idol alex från 2004 och på bussen hem satt big brother dennis. ni vet han som hade blonda dreadlocks, snygga änglavingar och visade snoppen stup i kvarten.

nu ska jag pina mig igenom melodifestivalen, för björns skull! all for you björn, all for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0