23 mars

denna dag har varit seg, ingen här hemma har typ orkat nånting. tog lite sovmorgon imorse, vaknade först vid åtta tiden men tvingade mig själv att somna om. kom upp vid tolv, gjorde i ordning lite frukost och satte mig med mamma och kollade på the king and i som jag spelade in häromnatten. en väldigt rolig musikal från 1956! gillade den väldigt mycket. deborah kerr hade fetaste klänningarna, skulle lätt ha en av dem och bara strosa runt i här hemma!

eftersom att ingen orkade göra i ordning mat idag så fick det bli pizza. det var väl inte jag alltför sugen på eftersom jag åt det förra veckan. slutade med att jag satt och skalade bort all fyllning och bara åt brödet. brödet går alltid ner! mamma har gjort cheesecake men vettefa-an om jag får i mig den idag, den får nog vänta tills imorgon faktiskt. ska snart hoppa in i duschen och ta en lång dusch. ska bli så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0