15 mars

det var trevligt hos malin igårikväll. när satt de hemma hos henne och spelade spel. första spelet ut var rita och gissa som är väldigt roligt, speciellt när man måste rita ord som man aldrig hört och har ingen aning om vad det är. också vääldigt kul att rita ordspråk och gissa. sedan blev det twister, det var kul att se. speciellt när grabbarna körde tillsammans haha.

som ni ser är jag uppe väldigt tidigt idag, gick upp vid tjugo över sju fan. ska möta camilla om ca 1h, sen bär det av till sthlm. ska ju som sagt var på charlie chaplin utställningen och vi tänkte åka så vi är där när det öppnar. det ska bli så himla kul att se utställningen, att se hans privata bilder och sånt som familjen gett utställningen. får se vad mer det bjuds på, kanske får man se en och en annan video också.

nä, nu ska jag leta fram lite kläder och gör mig i ordning. frågan är vad jag ska ha på mig? vädret är ju urtrist, ser kallt ut så man kanske ska pälsa på sig lite. samtidigt så är jag väldigt sugen på leggings, enklast liksom. aja, vi får se vad det blir.
have a nice day!

image537


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0