10 mars

har ont i huvudet och är väldigt trött. förhoppningsvis håller tröttheten i sig så jag kan somna i tid ikväll och komma upp i tid imorgon. just nu sitter jag och väntar på att kvällens simpsons avsnitt ska börja och dricker ica's supergoda drickyoughurt.

idag gillar jag inte lina, och det kanske jag inte gör imorgon heller. hon är så hemlighetsfull, hon säger a men vägrar säga b och gör en så nyfiken så man nästan dör. är det vänskap? hon borde veta nu att det inte går att undanhålla saker för mig, jag kommer på det på något sätt tillslut. jag drar mig inte för att använda våld, eller obehagliga blickar. jag tror att jag ska köra på totalpsykning denna gång och knäcka henne totalt. jag ska stirra på henne och skratta åt henne så hon till slut berättar vad/vem hon undangömmer. pilutta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0