05 mars

natten var inte rolig. vart rejält överaskad av en feting spindel när jag skulle gå på toa! de som känner mig vet att jag är hysterifobisk mot spindlar och hysterisk var just det jag blev. vände om ganska direkt och låste in mig på rummet. men jag var ju tvungen att gå på toa så jag blev värsta kenny starfighter och gick på jakt efter den här lilla jäveln så jag sedan kunde gå i lugn och ro på toa. hittade aldrig spindelfan så det fick bli snabb toavisit med feting skorna och sen efter att ha skakat av mig känslan av spindelben överallt kunde jag till slut somna.

det var hårt att gå upp imorse, var så kyligt. så jag åt snabbt lite frukost och sen la jag mig till sängs och småsov lite tills jag var tvungen att gå upp och göra mig i ordning. vid två tiden drog jag mig ner på stan och mötte sofia. blev en runda ner på stan där vi såg en massa fina saker, blev bara mer och mer sugna på sommar. jag fyndade ett par snygga solglasögon på h&m för 5 kr! helt sjukt billigt. de gör om ganska rejält på h&m nu, kändes väldigt förvirrande uppe på klädavdelningen där inget låg där det brukar. när vi tröttnade på att gå i affärer fick vi ner till tösses där sofia bjöd på fika. det uppskattade jag verkligen, var supergott! stor chokladboll och ramlösa för min del :) jag ska bjuda dig på en massa fika när jag blir rikare sofia, det lovar jag!

just nu gör jag inte så mkt, väntar på bättre tider typ. ska ut och springa lite om en stund sen blir det tv. grey's anatomy & sarah silverman show ikväll!

image505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0