the ocean looks like a thousand diamonds

ikväll har jag varit väldigt onyttig. shame on me! men vafan, idag tyckte jag synd om mig själv och tyckte det lät bra med lite tröstätande. får ta mig en sväng på motionscykeln imorgon.

har tillbringat som planerat kvällen framför tv:n. den stora premiären satte mig i exstas gång på gång. jag beundrar och älskar eva rydberg, ola forssmed & kim sulocki något fruktansvärt för de är så himla bra som bröderna marx! jag kommer aldrig komma över det faktum att jag missade när de spelade på intiman i vintras. när jag hade fått pengar och tänkte boka biljetter så körde de sista föreställningen som var slutsåld då. man kan ju alltid hoppas att de får för sig att spela denna pjäs igen! kim sulocki är bra söt som chico, det är nästan så jag blir kär haha. jag är redan kär i den riktiga chico, men han är ju död och begraven sen en längre tid tillbaks. ca 40 år haha.

nu hade jag tänkt att antingen kolla lite på romy & michelle: blondiner har roligare som går på tv just nu eller fortsätte kolla på den bästa sommaren som jag inte såg klart igår. den är så jävla skön .. "nu har du jävligt tur. jag slår inte sånna utan snopp". älskar ulf malmros filmer. ring mig uffe ifall du söker nån som kan spela träd eller en sten, vad som helst ;)

nu säger jag godnatt, godnatt!
None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0