tänker du som jag b2?

vilken nostalgitripp jag och felicia haft ikväll. plockade med oss lite banan och cheese crackers, köpte en varsin cola och sedan satte vi oss borta vid gamla roslagsskolan där vi upplevt så mycket ihop. fick många flashbacks av att sitta där, precis som förr satt vi där ikväll med våra såpbubblor. vi kom fram till att det roligaste med tiden på roslags var alla våra förälskelser, våra kärleksrycka som hjälpte oss att orka till skolan. på vägen hem till mig kunde vi inte låta bli att köpa en till cola. han som stod i kassan på video city tyckte nog att vi var ganska festliga. även denna kväll hade vi världens sjukaste konversation, denna gång handlade det om vårt coke beroende. dog halvt av skratt båda två. gick hem till mig och satt här en stund och babblade lite innan jag lämnade felicia vid bussstationen.




Kommentarer
Postat av: Felitchia

puh, tur att jag inte ser helt mongo ut på bilden iaf!

2008-06-03 @ 06:28:37
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0