somewhere over the rainbow

jag har haft världens mest orklösa vecka. har varit så himla lat. vaknat vid 10 varje morgon och sen bara inte orkat gå upp, har istället sovit till långt inpå förmiddagen. sen har jag bara hasat runt hemma, orkelös och hängig. jag har t o m tyckte att sitta vid datorn varit alltför ansträngande. får hoppas att jag är piggare nästa vecka för då börjar jag arbeta på teatern! ska bli så himla kul! i år spelat moliére's misantropen. handlar om en snubbe som hatar mänskligheten och allt som har med den att göra, sen blir han kär och vet inte riktigt hur det ska passa in med hans principer. ska bli kul att se hur de satt ihop pjäsen. nu ska lägga mig och läsa lite, sen sova. nighty night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0