sing me a song

har haft en underbar dag! besöket på gröna lund var väldigt trevligt även om vi ångrade lite att vi åkte en måndag. fruktansvärt mycket små skolbarn. resan med stadsbussen till grönan var näst intill outhärdlig. sånt jävla kackel! hörde knappt mina egna tankar. nä, nästa gång åker vi på en fredag eller lördag och åker dit till kvällen. det är inte som förut när man orkade vara där från öppning till stängningdags. vi trodde vi skulle som vanligt orka med det men när man åkte alla karuseller man vill åka ett flertal ggr så finns det inte så mycket mer att göra.

vart jätte besviken när jag såg att våran favoritkarusell var tillfälligt avstängd, rock jet. min nästa favorit var iaf igång, bläckfisken! den är härlig. blev en tur med vilda musen (hemskt namn) också. hade gärna åkt den ett par ggr till men det kändes inte värt att stå ytterligare en halvtimme i kö varje gång. pop expressen blev det bara en gång för fan vad dåligt vi mådde efter den. den tog verkligen musten ur oss.

vid halv 6 kände vi att vi gjort vårt på grönan och begav oss på jakt efter ett ställe med öl. gick till djurgården och satte oss vid en jätte mysig uteservering. det var verkligen jätte fint där. ölen satt mycket bra tyckte jag. vi upptäckte att man kunde hyra trampbåt, så i sommar blir det trampbåt! det kan ni fethajja. vi en liten vän också, en söt liten anka som inte såg ut som alla andra ankor. vi kallade denne öjje. fint namn va?

jag har verkligen haft en helmysig dag men nu är jag väldigt trött. besöket och åkbandet var en present ifrån sofia, hon är bra söt hon :) love you darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0