rowr

igår fyllde pappi år vilket firades med lite presenter och fika. felicia kom knallandes in här igårförmiddag, då tog vi lite frukost med oss ut och satte oss i solen. var tvungen att fixa brännan i ansiktet efter de förbaskade solglasögonen, nu är brännan mer jämn men fan vad röd jag är! jag verkligen pressar sunlotion och after sun idag. blev sugna på öl igår och tog oss först ner till parken med en varsin öl, men när vi inte fick vara ifred drack vi snabbt upp dem och fortsatte vidare till pubhörnet där ytterligare 2 öl slank ner och jandré joinade oss. flummisen, min och felicia "vän" sen år tillbaks var där och han pratade med oss för första gången! hahahaha, för bra för att vara sant. blev tidigt hemgång igår, kom hem lagom till sista avsnittet av sverige pussas och kramas.

idag sov jag länge vilket var skönt. när jag sen tillslut kom upp gjorde jag mig snabbt i ordning och åkte med pappa för att hämta mamma i danderyd. hon opererades under morgonen, får hoppas att foten fungerar nu och att de inte gjort något fel denna gång. förra gången klantade de sig rejält, mamma har gått runt med ett stift i tån som tryckt på. har sedan dess tagit det lungt, har så jävla ont i fejset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0