\m/

sitter här nyduschade och njuter av en härlig blandning av coca cola, mörk choklad och banan. mmm :) kollar lite på den nya serien på 5:an, black donellys eller vad den nu heter. verkar inte alltför pjåkig faktiskt.

jag har haft en sån himlans trevlig födelsedag med vänner och familj. min morbror och hans tjej var här för en stund sen och fikade lite. fick gula rosor och pengar. pengar behövs så det blev jag glad över. om 3 dagar är det dags att fira pappa lite som fyller år. många födelsedagar nu i vår familj. nu ska jag forstätta glo på tv, lägger in lite bilder om en stund. har såklart gått runt med nya kameran en hel del idag. är supernöjd med den! i shall name him alf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0