ingen har påstått att vi är normala

- Felitchia säger:
och min present ÅT du upp, va hur tror du det känns ?
 KatZ säger:
men den är förevigad i min mage nu, jag tänker aldrig gå på toaletten igen  
- Felitchia säger:
i hope you not!
KatZ säger:
i won't!
- Felitchia säger:
fast om du gör det kanske det blir en fosil, och den håller ju länge
KatZ säger:
oh det vore ju ganska nice! .. fast då måste nog jag spara undan bajset ett tag
- Felitchia säger:
ett tag? Det är väll typ miljoner år?
KatZ säger:
ojoj, då blir bajset kändis säkert. fekat poo
- Felitchia säger:
ja! så får det vara med på massa museum och grejjer.
- Felitchia säger:
Så komemr folk vilja fota det, och sen blir det inbrott på museumet så stjäl någon det och säljer det på svarta marknaden för flera miljoner
KatZ säger:
ja shit alltså, fan vad mkt mitt bajs har att se fram emot ^^
- Felitchia säger:
ja, men du måste köpa solglasögon til ldet som de kan ha när det kommer papparatsis
KatZ säger:
haha ja, stackarn kommer typ hamna på rehab

vad kan jag säga? it's a fekat thing.

Kommentarer
Postat av: Felitchia

Nej, och om någon gör det då är inte den normal!

2008-06-02 @ 12:13:34
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0