i don't think they can handle this

idag har jag verkligen varit uttråkad. har varit så fruktansvärt rastlös! har telefonterroriserat sofia p ikväll. jag gav upp efter några samtal och skickade iväg ett sms som löd: "att få tag i dig idag är ungefär lika svårt som att få världsfred", sen ringde hon äntligen mig! pluttan hade sovit hela dagen efter hårt midsommarfestande. puh tänkte jag, då lever hon iaf. som vanligt när vi pratar i telefon så pratade vi bra länge. vid halv tolv sa vi att vi borde lägga på, vid halv ett la vi på efter ungefär 10st olika hejdån. ska upp kl 6 imorgon. nu är det slut på sovandet. började repa imorgon. ska först åka ut till sofia imorgonbitti och sen åker vi tillsammans en bubblan till täby. hoppas det är fint väder så vi kan åka cab! då kommer vi se ut som 2st häftiga 50-talsbrudar med sjalar runt huvudet, måste ju skydda frillan ;) är lite halvnervös och ängslig inför morgonen eftersom varken jag eller sofia vet vad som väntar för oss i år. ska bli kul att träffa ensemblen igen, de flesta av dem iallafall. men nu måste jag krypa till kojs så jag orkar upp imorgon! vi hörs, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0