destination unknown

what a day! har spenderat hela dagen och kvällen med felicia. hon kom hit vid halv elva imorse och då bjöd jag först på lite frukost innan vi la oss ute i solen och stekte. blev liggandes i solen tills 3 tiden, fyra timmar alltså. jag har världens rödaste ansikte just nu och det fulaste är att jag har feta solglasögonbrännan. råkade ju sola med solglasögon, var tvungen att ha de största på mig också. nån som vet vart jag kan köpa en ny hjärna? min är ju helt ur funktion. men men. efter allt solandes drog vi igen persiennerna i mitt rum och kollade på south park filmen. det är tack vare den som fekat existerar, den filmen var början av våran fina vänskap. även ikväll blev det promenad bort till roslags där vi hade riktigt rejält tjejsnack haha. vi köpte nya såpbubblor idag eftersom våra andra tagit slut under dagen, har fått underbara bilder med bubblorna. men dem lägger jag upp imorgon för nu orkar jag inte. rusta har såpbubblor för ynka 5 kr, det tycker b2 och jag är superb! och ja, det blev coke och banan idag med. för gott för att motstås! dagen har varit underbar, tack felicia! nu ska jag sova, ska upp och gratta pappa ganska tidigt imorgon. fast jag borde kasta hans presenter i soppkorgen för han skrattar åt mitt brända ansikte. bastard. anyways, godnatt!

image858
flugan sven!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

Ååh sven!
undra vart han är nu..

2008-06-05 @ 10:30:10
URL: http://Felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0