9 juni

snart bär det av till gröna lund. ska möta sofia nere på bussstation vid tjugo över. vi ska ha så himla kul idag! ska åka massa karauseller, de har ju 3 nya attraktioner i år. flygande elefanter låter ju ganska skoj ;) jag kommer dock inte åka stora berg och dalbanan eller fritt fall, är ju ganska höjdrädd så jag pallar inte att svischa runt i luften. vilda musen funkar precis på gränsen, har feta dödsångesten i början när man åker uppåt sen när åkturen är över vill jag oftast åka igen. jag tycker verkligen den är hemsk i början när man åker rakt upp och sen vet man inte riktigt när den ska åka rakt ner. uh, får handsvett bara att tänka på det. hoppas man slipper sånt där som det stått om i tidningarna, att karausellen fastnar. fastnar jag i luften, då dör jag. så vi kan ju hoppas att något sådant inte sker. min favoritkarausell är annars nog bläckfisken. det är mysigt att åka den när det blivit lite mörkare och man åker vid vattnet. kan ni fatta att tivolit fyller hela 125 år detta år?

nu ska jag packa min lilla väska med lite nödvändiga prylar.
 ha en bra dag för det ska jag ha!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0