8 juni

idag känns mitt ansikte mycket bättre. det ser bättre ut också. flagnar fortfarande men inte lika smärtsamt. är mer rosa än röd nu. soon i won't be a freak anymore.

hade en hemskt jobbig natt. en fet spindel kröp fram vid mina fötter när jag satt vid datorn. jag reagerade snabbt med att slå omkull min stol och allt annat som stod i vägen för att jag skulle kunna ta mig ut ur mitt rum så snabbt som möjligt. satt i köket i nästan 2 timmar innan jag vågade mig in i mitt rum igen. låter jätte barnsligt, jag vet. men jag kan inte ro för min fobi och hur jag reagerar. speciellt när jag är själv, när jag är bland folk brukar jag kunna hålla igen vissa känslor för att inte framstå som helgalen. spindeln finns förmodligen kvar nånstans i mitt rum vilket inte känns sådär skitbra.

idag är det 1 år sen jag och de flesta av mina vänner tog studenten. best day ever! helt galet att 1 år redan passerat. snart är det dags för nya studenter, hoppas de får lika tur som vi hade med vädret. de tar ju ändå studenten fredagen den 13:e. poor things.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0