7 juni

nu funkar bloggen igen, flyttad till publish.se annars inte så mkt förändrad. skönt! var rädd att jag skulle behöva styla om hela bloggen efter flytten men det verkar som jag slipper det.

jag sitter isolerad på mitt rum sen igår. jag ser ut som ett brand offer. det flagnar som fan i mitt ansikte och det är långt ifrån smärtfritt. igår låg jag med 100 olika salvor i ansiktet som ingen hjälpte särskilt bra, låg med blöta handukar för att det inte skulle svida lika mycket. mamma ringde nån central där dom gav tips på vad jag skulle göra och de tyckte att jag skulle satsa på det blöta handukarna och om det inte blev bättre inom ett par dagar skulle jag uppsöka läkare. det hoppas jag verkligen att jag slipper. blir hemma hela helgen och låter fejset vila, smink gör för ont för att ha på.

ikväll räddar tv:n mig från tristess. de sänder den stora premiären på 1:an kl 20.00! och ingen är gladare över det än jag. em härlig sammansättning av bröderna marx bästa verk med några av sveriges bästa skådespelare. nu ska jag hugga in på min mat. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0