24 juni

min kropp mår inte särskilt bra efter gårdagen. vi började då bygga scenen. det bars en hel del tunga grejer så idag har de flesta av oss haft ont. jag har fina blåmärken och förlamade muskler. min vänstra överarm är typ lam, måste verkligen kämpa och pusha den för att kunna använda den :) får hoppas att kroppen känns någorlunda återställd tills på fredag då bygget fortsätts.

idag har vi ägnat dagen mestadels till marknadsföring. jag och sofia har kört runt i hela norrtälje och att upp affisher och annat. så ser ni affisher för misantropen vid er så är det troligtvis jag och sofia som varit där och härjat. nu repar vi för fullt igenom pjäsen, kommer bli långa kvällar. kom hem vid halv elva ikväll. har stått den senaste timmen och provat kostym som mamma syr lite på. den ser bra ut nu och jag hoppas den blir godkänd därborta. imorrn börjar vi gå på stan med kostymerna, får se vilket väder vi får då. vill varken ha för varmt eller för kallt. idag avled jag nästan av kyla. har gått runt med typ 3 tjocktröjor idag, stefan var snäll och lånade mig sin fleecetröja så jag såg ut som värsta bullen.

hade tänkt lägga mig nu så jag är pigg imorrn, får lite sovmorgon. typ 1h. hörs när vi hörs! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0