22 juni

är helt slut. ser fram emot att alldeles strax hoppa i min pyamas och nanna kudde. har längtat efter min säng hela dagen, fick knappt en timmes sömn inatt. somnade vid 5 och var tvungen att gå upp kl 6. var ju lagom pigg när jag gick upp, grymtade åt det mesta och de flesta. åkte ut till sofia när jag var klar. hon hade lyckats försova sig men blev klar på en knapp halvtimme. hon är lite snabbare än mig att göra sig i ordning. åkte till täby i bubblan, det var fint väder så vi kunde åka med caben nere. så himla nice! spelade rolling stones och kiss på hög volym när vi cruisade på vägarna.

det var väldigt kul att träffa ensemblen idag. har inte träffat de flesta sen förra året. vi började gå igenom några av scenerna som vi i marknadsförings ensemblen ska vara med i. i år spelar vi hovdamer och är en aning mer glamourösa än tidigare! vi får hänga med the fancy people. hade hur kul som helst, vi spelar frasses harem och tafsar på typ allt och alla. jag tror pjäsen kommer bli sjukt kul! ska bli kul att följa repetionerna under veckan. fick kläder idag också, fick med mig hem en stor blå kjol som jag ska sy igen lite och en liten svart korsett som mamma ska få fixa spetsarmar på. vi ska gå i dessa kläder sen och bl a marknadsföra om dagarna, vet ni hur sjukt varmt och jobbigt det kommer bli? det är något jag inte ser fram emot.

kom hem vid 15 idag och åkte då med päronen och handla lite. sen när jag kom hem däckade jag en stund. har duschat lite nu och ska alldeles strax sova. upp tidigt imorgon också, då ska vi börja bygga scenen och läktarna. kommer förmodligen bli kvar där från morgon till kväll. det kommer bli dåligt med inlägg den tiden jag är på teatern. anyways, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0