13 juni

va inte alls särskilt road imorse när jag gick upp och såg hur det spöregnade. en sån här dag vill man helst bara stanna hemma. jag gillar inte åska för 5 öre så jag verkligen led hela vägen till gamla skolan, tänkte att det skulle vara grymt jobbigt om blixten slog ner i mig. som tur var tar det bara ca 5 min att ta sig till roden från mig. kom till skolan strax innan 12 och ställde mig borta vid matsalen och väntade på sofia som bestämt. under tiden kollade jag på hur vagnarna med tjoande studenter åkte förbi. tyckte lite synd om dem så fruktansvärt tråkigt väder. är så glad över att vi hade solsken och värme på våran student. kan ju alltid hoppas att alla haft en fin student trots det tråkiga vädret.

när jag stod och väntade på sofia träffade jag lite gamla lärare och så. alla frågade vad man gjorde där och vad man gör nuförtiden. när jag stod där och försökte få mitt liv att låta lite intressantare än vad det är för lärarna ringde sofia mig. puh. gick ut och bort till årets esteters studentvagna där hon, stefan och alla andra stod och vinkade av dem. jag och sofia var bra sugna på att göra om studenten! jag ville också åka flak! dock kanske inte i det här vädret. sen när studenterna åkt sin väg gick vi till teatersalen för att ta poträttfoton som ska användas till årets programbilaga till sommarteatern. älskade teatersalen. har inte varit där sen studenten så det var ett kärt återseende. teatersalen är väl en av de få sakerna jag saknar med roden. pratade lite med stefan om sommarteatern. vi kommer efter midsommar börja repa vi i marknadsföringsgruppen och i år ska vi får med tid på scenen! yippie kay jey motherfuckers!

min faster är här på besök vilket alltid är trevligt. ska väl försöka vara lite social med henne ikväll, annars ska jag bara vara hemma och ta det lungt. har köpte hem lite gott naturgodis och tänkte att jag skulle glo på lite film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0