11 juni

såg försoning igår då och fy vad bra den är! från början till slut satt jag som fastklistrad. jag gillar hur de byggt upp filmen med många och snabba vändningar. det gäller att hänga med för att förstå. keira knightley är en grymt bra skådespelerska! jag gillar verkligen henne. hon passar för sånna här filmer. dock tycker jag att hon borde äta 1 eller 2 mackor för hon är verkligen pinnsmal, det ser ut som hon ska gå sönder. james mcavoy är helt underbar! han är så himla vacker och bra. han kommer bli stor! läste för länge sen att keira tyckte att james var bättre än både orlando bloom och johhny depp på att kyssas ;)

idag har jag varit med camilla en stund. gick först en stund på stan och kollade lite, men det var inte så kul att gå ute i regnet så vi tog oss hem till mig istället och drack varm o'boy med lite fika. sen fastnade vi framför datorn en stund, kollade på lite släkt och spök saker. sen blev det film, vi hade iallafall tur med vädret såg vi. tyckte den passade idag när vi inte har tur med vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0