1 juni

blev väckt strax innan 9 imorse av en halvt sjungande familj, mamma sjöng och de andra mumlade mest. var väldigt trött men när jag såg paketen vaknade jag ganska bra. en ny digitalkamera har jag nu! så skönt. den andra har jag ju haft ett tag nu, känns lite vemodigt att skiljas men jag tror jag får en bättre liv med den nya kameran. dessutom finns den gamla alltid nära, mamma och pappa får den så saknar jag den kan jag alltid hälsa på. ny mp3 spelare har jag också, fick den jag ville ha av brorsan. 2st nya klänningar kommer finnas i min garderob, den vita som jag fick redan i fredag för festens skull och sen en gul spetsklänning som jag fick imorse. lina skulle ha varit här redan halv elva imorse men kom senare istället. jag la mig istället ute i solen en bra stund och njöt av min nya spelare. sen kom lina och tilde hit och fikade. fick en cool vinare (vi tror det är vin haha) av lina, en ask med geisha choklad och piratgrejor. det sistnämnde tillhör tydligen någon plan lina har för mig senare. hm, vet inte vad jag känner för det. mitt i fikat dök felicia och jandré upp med en liten söt present, burkcola med banan och mörk choklad! aaah, kan det bli bättre? det kommer sitta fint ikväll. nu ska jag äta sen kommer det lite mer folk ut, morbror och co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0