somewhere over the rainbow

ja, nu har jag gått och blivit sjuk igen. det började kännas i halsen redan igår sen under natten svullnade den allt mer och mer. vaknade av att jag inte kunde prata och hade feber. har därför legat till sängs större delen av dagen och kollat på lite filmer, hann med ett par stycken faktiskt. kollade först på en massa extra material från the wizard of oz innan jag la mig och kollade på själva filmen, sen hann jag med 2st marx filmer också (animal crackers & a night in casablanca). pressar halstabletter och dricker äcklig medecin och hoppas på att bli bättre snart, ska eventuellt till farmor ihelgen och då kan jag inte vara sjuk. har sovit från och till idag så jag har lite svårt att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0