out with the old.

igår fick jag ner alla julsakerna, nu väntar jag på att få tillbaks mina vanliga prydnadsaker som ligger nerpackade i lådor där julsakerna ska ner. tänkte ta mig i kragen och städa under veckan, ta lite ytor dag för dag. idag har jag ägnat mig åt garderoben. men inte åt insidan (som ser ut som den råkat ut för en atombomb) men utsidan. har tagit ner en massa affisher och tidningsutklipp som jag haft uppe. har bytt ut allt mot några få enstaka affisher på vardera sida, annars blir garderoben så ful eftersom den är vit och full med fula märken. imorgon ska jag försöka mig på insidan! bäst att försöka komma upp i tid och sätta igång med det för det lär ta ett par timmar.

image378

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0