ONSDAG

otroligt nog så är jag faktiskt trött nu. har precis borstat tänderna och gjort mig i ordning för sängen. ska lägga mig och kolla på tv en stund, om det finns något att se vill säga. gör det? förhoppningsvis kommer jag upp i tid imorgon, jag har ställt klockan på 9 och vad skönt det skulle bli om jag kom upp då.

idag har jag varit otroligt lat och strosat omkring med pyjamas hela dan. no more lazy days! fr o m ska jag bättra mig och få saker och ting gjorda. imorgon hade jag tänkt hinna med lite saker, bl a tänkte jag vara duktig och hjälpa mamma med tvätten och sen måste jag kila ner på stan och leta efter en födelsedagspresent till mamma (hon fyller år på fredag!).

jag har suttit och kollat efter jobb idag på internet och det finns faktiskt en hel del att söka, mest i stockholms området då och det är inte mig emot. imorgon ska jag ta mig i nacken en gång för alla och skriva ett cv! (är så arg att jag inte sparade mitt cv som jag skrev till sommaren) så kan jag sätta igång med jobbsökandet sen! jag ser fram emot den dagen jag lyckats ro hem ett jobb, det är så tråkigt att gå hemma nu.

godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0