LÖRDAG

somnade bra igår, somnade runt tolv tiden vilket jag tyckte var bra för då skulle jag förmodligen komma upp i bra tid idag. trodde jag ja. hade ställt klockan på 9, vaknade halv 9 och ställde om klockan till 10 för jag tänkte ligga och dra mig en stund till och tänkte att klockan skulle ringa då ifall jag råkade somna om. vid 13 kom pappa in "nu får du väl ändå gå upp, klockan är ett!" god damnit mumlade jag och gick direkt upp. jag måste ha knäppt av klockan i sömnen, är duktig på det. det är som en reflex antar jag :p

gick upp och traskade in i köket för lite frulle, till min förtjusning när jag öppnade kylskåpet så jag PUCKO! åh, smaskigt tänkte jag och greppade tag i den och ett stort glas. sen la jag mig i sängen och kollade på lite tv en stund, låg och laddade inför att ta av mig pyjamasen. det var så fruktansvärt kallt så jag ville helst inte gå ifrån mitt varma täcke men till slut tog jag mig upp och klädde på mig lite mer "jag-är-vaken kläder". sen dess har jag växlat lite mellan tv:n och datorn. när pappa skulle åka och hämta våra pizzor som vi beställt slängde jag snabbt på mig ett par jeans och åkte med. tänkte att lite luft vore nice, men det var det inte för det blåste och regna förjävla mkt. har firat mamma lite mer idag med riktig tårta (jordgubbstårta, mm). ikväll ska jag frossa med bär och lite choklad, ska kolla på nån film också men vilken vet jag inte ännu. synd att jag inte fått hem bröderna marx "en dag på cirkusen". jag längtar tills vi ska beställa marx boxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0