K

sov till halv fyra idag så nu kan jag självklart inte sova. imorgon ska jag tvinga mig upp vid 10, vilken tid jag än somnar inatt. det enda undantaget är ifall jag har feber igen, den kommer och går och bästa sättet att få bort den tycker jag är att sova. såg den nya serien gossip girl idag! för tidigt för att säga ifall den är bra eller dålig, men den verkar ganska bra. han som spelar "chuck"  är het! veckans avsnitt av i huvudet på gynning var bara löjligt tycker jag, det bara upprepades samma saker hela tiden.

det är inget bra på tv:n just nu, bara repriser från tidigare idag. är alldeles för rastlös för att lägga mig och kolla på film. nu när jag känner efter så är jag lite hungrig, kanske skulle jag ta mig en ostmacka eller två?

image409

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0