January 7th.

vaknade av att min klocka ringde 9.30, hade gärna sovit ett tag till. när klockan närmade sig 12 drog jag mig ner till kryddan och mötte soff, hade lovat att följa med henne på JC rean som börjar idag. fanns faktiskt inte något större utbud av roliga kläder där, mest ylletröjor i olika modeller och färger så vi drog vidare över till sisters. där gjorde soff ett par rejäla fynd! hon köpte 3 eller 4st tröjor, en kuvertväska och armband, allt för ca 800 kr .. inte dåligt pinkat med tanke på att tröjorna kostat 500 kr styck förut. blev trötta efter den långa kön till kassan och gick till tullen för fika. jag kunde bara inte motså den underbara chokladkakan! så det blev en sådan för min del medans sofia var duktig och åt en stor lunch med bakad potatis. vi lyckades också göra bort oss, rejält (om det nu uppmärksammandes, vilket vi hoppas det inte gjorde). efteråt blev det en snabbis till h&m där sofia fyndade mer och jag passade på att köpa nytt svart nagellack (äntligen!). sen var sofia tvungen att skynda sig upp till jobbet och vi skildes åt. nu sitter jag här trött och väldigt hungrig, väntar på pyttipanna och stekt ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0