January 27th.

lina blev till slut klar borta hos nora och jag mötte henne nere vid vigelsjöskolan runt halv nio. vi gick en snabbis bort till coop och handlade lite godis sen gick vi snabbt hem till mig, eftersom det var fruktansvärt kallt. satt här och mest nördade, kollade lite på tv. vi kollade på coldcase som handlade om en sekt detta avsnitt, kom på idén att vi kanske borde bilde en sekt. en skön sådan :) haha, det vore nåt. sen försökte vi fatta hell boy men vi kom nog in i den för sent. grymt dåliga effekter!

just det! jag glömde berätta att jag har fått en fin bula i pannan. blev knockad av en 2-åring igår. tilde och jag lekte och hon blev lite överexcalterad och stångade mig. först vart bulan ganska stort, men efter att suttit 2h med is mot den blev det lite mindre. men den syns fortfarande, och känns. aja, nu ser jag väl lite hård ut iaf ;) alltid nåt.

nu ska jag väl lägga mig och kolla på tv eller film, får se vilket det blir.
godnatt! image403


Kommentarer
Postat av: Millan

Håller med dej om Hellboy, fast jag såg den från början så var det oerhört trist :/
men spelade in filmen på 4:an med Ben Affleck som jag ska kolla på ikväll :)
Kramis

2008-01-28 @ 16:15:24
URL: http://mileas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0