January 22nd.

sov knappt nånting inatt. sov kanske 1, 1½ h som mest. jag kunde inte sluta tänka på min vän som går igenom nånting väldigt jobbigt just nu. du vet att jag finns här för dig gumman

blev väckt vid 9 av mamma och släpade mig upp ur sängen. till min fasa möttes jag av - snö. NOOOO! utbrast jag och ville springa tillbaks till min säng och ner under täcket. men, jag var tvungen att få i mig lite frukost så jag huttrade mig ner på köksoffan. tur att vi hade pucko.

åkte in med mamma till sthlm för shopping vid 11, pga av att det var halt var det förseningar och skit. blev en hel del springande ut och in i affärerna, va i typ alla h&m butiker nära sergels torg. fyndade lite iaf! köpte en klarblå tunn klänning för 49.50 och en ljusgrå lite glittrig tunika för samma pris. sen fyndade jag ett brett rött skärp för 10 kr! helt sjukt bra. mamma köpte en mörkgrön väska för 79.50 och ett par örhängen till mig, hon är allt bra ibland.

när vi skulle åka hem var det fullsmockat nere vid tågen mot mörby, fyfan säger jag bara. tillslut kom vi med ett av tågen och kunde bege oss hem. var grymt trött efter denna dag och bristen på sömn. jag känner mig mentalt frånvarande, i'm somewhere else.

nu vill jag bara sova. godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0